خانه / دارو ها و مکمل ها / مکمل های برتر بدنسازی

مکمل های برتر بدنسازی

 (مکمل های برتر بدنسازی (قسمت اول

اگر به طور منظم تمرین کنید ، احتمالا به دنبال مکمل خوب برای باشگاه رفتن خود می گردین ما در این پست قصد داریم درباره ی چند مورد آن ها صحبت کتیم.

یکی از مزایای مهم ورزش، افزایش عضلات و قدرت است که داشتن مقدار سالم عضله به شما اجازه می دهد بهترین زمان خود را در ورزش و زندگی روزمره انجام دهید.

برای رسیدن به حداکثر عضله باید سه معیار اصلی را به یاد داشته باشین: خوردن کالری بیشتر از سوزاندن، مصرف پروتئین بیشتر از زمان شکستن و برنامه تمرینی که برای ماهیچه هایتان چالش برانگیز است.

۳ مکمل ذکر شده در زیر می تواند به شما در افزایش تمرینات عضلانی کمک کند.

۱-کراتین

کراتین یک مولکول است که به طور طبیعی در بدن شما تولید می شود که این مولکول  انرژی لازم برای عضلات و بافت های دیگر شما فراهم می کند،با این حال،می توانید مصرف آن را به عنوان یک مکمل غذایی  (محتوای کراتین عضلانی )تا ۴۰٪ بیشتر از حد نرمال خود افزایش دهد.

این بر روی سلول های عضلانی و عملکرد ورزش تاثیر می گذارد و باعث افزایش عضلات می شود. در واقع، مقدار زیادی از تحقیقات نشان می دهد که کراتین باعث افزایش قدرت عضلات می شود.

کراتین همچنین می تواند محتوای آب را در سلول های عضلانی خود افزایش دهد ، این باعث می شود که سلول های عضلانی شما کمی افزایش یابد و سیگنال های رشد عضلانی را تولید کنند.

علاوه بر این، این مکمل ممکن است سطح هورمون های درگیر در رشد عضلات مانند (IGF-1) را افزایش دهد.

خلاصه:
کراتین احتمالا بهترین مکمل برای افزایش عضله است. بسیاری از مطالعات تایید کرده اند که می تواند به افزایش توده عضلانی کمک کند.

۲- مکمل پروتئین

دریافت پروتئین کافی برای به دست آوردن عضلات ضروری است.

به طور خاص، برای به دست آوردن عضله، شما نیاز به مصرف پروتئین بیشتر از سوزاندن بدن خود را از طریق فرآیندهای طبیعی تجزیه می شود.

در حالی که ممکن است تمام پروتئین مورد نیاز از غذاهای غنی از پروتئین دریافت کنید، بعضی از افراد برای انجام این کار تلاش می کنند.

مکمل های  پروتئین  مختلفی وجود دارد، اما برخی از محبوب ترین ها عبارتند از آب پنیر، کازئین و پروتئین سویا و مکمل های پروتئین دیگری حاوی پروتئین جدا شده از تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ یا سایر منابع است .

در واقع، برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف مقدار بسیار بالای مکمل پروتئین باعث افزایش عضله نمی شود، زیرا شما قبلا رژیم غذایی با پروتئین بالا  را دنبال می کردید.

بسیاری از مردم می دانند مقدار پروتئین مصرفیشان هر روز چه مقدار است ، اگر فردی فعال هستید که در تلاش برای به دست آوردن عضله هستید، بهتر است از ۰٫۵-۰٫۹ گرم پروتئین در هر پوند (۱٫۲-۲٫۰ گرم در کیلوگرم) وزن بدن خود در روز استفاده نمایید.

خلاصه:
استفاده از پروتئین کافی برای رشد مطلوب عضله ضروری است. با این حال، اگر پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت کنید، مصرف مکمل پروتئین ضروری نیست.

۳- جبران کننده وزن

مکمل طراحی شده به راحتی به شما کمک کند کالری و پروتئین بیشتری دریافت کنید و آنها معمولا توسط افرادی که برای افزایش عضله تلاش می کنند استفاده می شود.

اگر چه محتویات کالری حاوی مکمل های افزایش دهنده وزن متفاوت است، اما غالبا برای آنها حاوی بیش از ۱۰۰۰ کالری در هر وعده است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که این کالری از پروتئین بدست می آید، زیرا برای ساخت عضله بسیار مهم است، با این حال، اکثر کالری ها در واقع از کربوهیدرات ها می آیند.

اغلب ۷۵ تا ۳۰۰ گرم کربوهیدرات و ۲۰ تا ۶۰ گرم پروتئین در هر وعده از این مکمل های با کالری بالا وجود دارد.

در حالی که این محصولات می توانند به شما در مصرف کالری بیشتر کمک کنند، مهم است بدانید که هیچ چیز جادویی در مورد مکمل های افزایش دهنده وزن وجود ندارد.

این مکمل به شما کمک می کند تا باهمان وعده های غذایی کامل، کالری و پروتیئن بیشتری جذب نمایید.

خلاصه:
جبران کننده  وزن محصولاتی با کالری بالا هستند که برای کمک به کالری و پروتئین بیشتری مصرف می شوند با این حال،اگر شما در تلاش برای گرفتن کالری کافی از مواد غذایی هستید از این نوع مکمل استفاده نمایید.

در ادامه به چندی مکمل مورد نیاز برای افزایش عضلات می پردازیم.

 

منیع :health line

 

درباره ی محمد درچمن

Avatar

همچنین ببینید

دیفن هیدرامین

دیفن هیدرامین (Diphenhydramine) دیفن هیدرامین یک آنتی هیستامین است که به فرم های قرص ، …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس